Κεντρικά: Σπιναλόγκας 16, Ηράκλειο

Τηλεφωνικό κέντρο: 2810390992
business portal
Σεμινάρια

Σεμινάρια

H KNG διαθέτοντας μακροχρόνια εμπειρία, κορυφαίους διακεκριμένους εισηγητές και εξειδικευμένα στελέχη στο χώρο της ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης καθώς και της εκπαίδευσης επαγγελματιών-στελεχών γενικότερα, σχεδιάζει, οργανώνει-υλοποιεί προσαρμοσμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια στις εγκαταστάσεις των πελατών της όπως επίσης και στις ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις της πλήρως εναρμονισμένη με όλες τις τρέχουσες εξελίξεις.

Screenshot_2.jpg

Η επαγγελματική κατάρτιση των συμμετεχόντων, διαμορφώνεται από την KNG με γνώμονα τις πραγματικές και εξειδικευμένες εκπαιδευτικές ανάγκες του πελάτη και υλοποιείται σε στενή και αμοιβαία συνεργασία.

Στόχος μας στην εκπαίδευση είναι η πλήρης και αποτελεσματική επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού με σκοπό την βελτιστοποίηση της επαγγελματικής απόδοσης, την ενδυνάμωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων και την ενίσχυση των επιχειρηματικών γνώσεων.

Οργάνωση επιχειρήσεων

  • P & L Forecast /Budgeting, Οικονομικός Προϋπολογισμός
  • Turnover & Gross Margin c
  • Μοντέλα Aνάλυσης: Swot Analysis & Balance Scorecard Models
  • Στοχοθέτηση: SMART targeting & monitoring System Tool
  •  Τεχνικές Πωλήσεων / Supervision of the sales force

Personal Performance Management & Sales Coaching

  •  Be a Leader/Hγεσία
  •  Career Planning
  •  Communication Skills
  •  SMART targeting/ Αction Plan
  •  Successful Manager/ Retail Store Manager

Τeam Performance Management / Managing High Performing Teams

  •  Delegation & H σπουδαιότητα της ανάπτυξης των συνεργατών σας
  •  Leadership Management / Ηγεσία
  •  Δείκτες απόδοσης -KPIS / Αποτελεσματική λειτουργία της ομάδας διοίκησης & πωλήσεων
  •  Λήψη Αποφάσεων /Decision Making/ Μοντέλο Fishbone
  •  Τεχνικές Πωλήσεων /PSS-Professional Selling Skills

Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού

  •  Recruiting for Success/ Τεχνικές Προσλήψεων
  •  Ανάλυση και περιγραφή θέσεων εργασίας (job description analysis)
  •  Σχεδιασμό και Ανάπτυξη συστημάτων αξιολόγησης απόδοσης ανθρώπινου δυναμικού
  •  Διαμόρφωση συστημάτων αμοιβών και υπεραπόδοσης

Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών

  •  PSS -Τεχνικές Πωλήσεων
  •  Διατήρηση πιστότητας των πελατών /Loyalty Factors
  •  Αύξηση τζίρου / Up & Cross Selling
  •  Επικοινωνία με τον πελάτη
  •  Τρόπος εξυπηρέτησης/Διαχείριση παραπόνων